sobota, 1 czerwca 2013

Kronika c.d.

Nie będę się rozpisywał, bo szczerze powiedziawszy, to nie mam o czym. Wciąż wspieram pewien projekt - głównie z sentymentów. Miałem trzymać się z dala od fantasy, ale od takiego retro sam zaczynałem przygodę z rpg.

Wciąż walczę o moje zdrówko. Jest różnie, różniście, czyli nie jest źle, ale dobrze wcale. Czasami komentuję to jednym słowem - FUCK!

Od tworzenia komiksów na razie trzymam się na dystans. W tym roku chyba za nic się nie zabiorę. Skupiony jestem na innych twórczych zajęciach. Mediafire, na których trzymam swoje komiksy co jakiś czas kasuje je, bo rzekomo łamię prawo. Będę musiał kiedyś ponownie je wgrać i zabezpieczyć przed takimi numerami. Przypomina mi to pewną historję z filmikiem mojego autorstwa, który wgrałem na Youtube, a który to łaskawie poinformował mnie, że prawdopodobnie ten filmik jest własnością kogoś innego (a właściwie to prawa do niego), a nie moją. LOL!

Kończę moje krótkie wywody świeżą ilustracją stworzoną dla Kroniki.


2 komentarze:

  1. Musze przyznać, że okropnie spodobał mi się styl w którym rysujesz. Jest w nim coś takiego, ze przypomina mi początki mojej przygody z RPG. Nie mniej, życzę zdrowia. Aby jak najwięcej obrazków wyszło spod twojej ręki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Styl mam komiksowy i na ogół wokół niego sobie lewituję :D

    OdpowiedzUsuń