poniedziałek, 25 marca 2013

Nowy projekt

Primo: w sobotę byłem na Pyrkonie i chyba nie muszę pisać, że było zajefajnie. Przy okazji spotkałem się z częścią ekipy odpowiadającą za nową edycję TSoY. W sumie do szczęścia brakowało nam Sejiego:D A kto nie był na Pyrkonie ten pyra. I nie poznańska:P

Secundo: ostatnio cierpiałem na mały brak weny twórczej. Nie żebym narzekał na brak zajęć, ale miałem dość rysowania fantasy. Miałem chrapkę na coś w klimatach SF, cyberpunk i takie tam. No i okazja sama zapukała do drzwi, a właściwie do skrzynki pocztowej:) Projekcik mnie zaintrygował, na razie jest we wczesnej fazie i za dużo nie ma o czym rozgadywać. Ba, nawet mi chyba nie wolno:) Ale pochwalić się troszkę można. Wracam do stylu komiksowego, bawię się kolorkami, filtrami i pędzelkami. Jest fajnie. Mała zajawka, którą dzisiaj wysmażyłem, a która baaardzo mi się podoba:

Na sam koniec doniosę na siebie:D Miałem się odciąć od fantasy, ale po głowie chodzi mi malutki dodatek do TSoY. I nie jest to komiks, który wierci mi w głowie od dawna:) Ale nie wiem czy znajdę tyle czasu, samozaparcia i natchnienia, by go zmajstrować. Cóż...

3 komentarze:

  1. Może następnym razem mi się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Możesz mówić. Prace nie są całkiem jawne, ale projekt i tak był już kiedyś ogłaszany. Przyjmę każdą ilość twoich grafik. Nawet cały komiks. ;)

    Przy okazji chciałem cię przygotować, że jak starczy ci sił to prosił będę o ilustracje do kart mocy i na okładkę. To jednak niedaleka przyszłość.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Seji - za rok to będzie obowiązkowe karne klepańsko! :D
    @Jagmin - praca wre, czasu mało, ale jakoś dogadamy się:)

    OdpowiedzUsuń