poniedziałek, 25 lutego 2013

Cycki, dupy i takie tam

Ostatnio zostałem wplątany w dyskus o ilustracjach do TSoY'a. Ja się nie udzielałem i przyjąłem pozycję zbieracza batów:) Głównie chodziło o opinię naszych drogich pań. No i mi się oberwało, że ilustracje są seksistowskie, że rysuję same cycki i dupy. Pffff! No chyba oczywiste, że rysuję:) Ale, że szczególnie niezadowolenie krążyło wokół pewnej ilustracji (która notabene ma prawie trzy lata i docelowo nie rysowałem jej na potrzeby podręcznika), to się nie dziwię. Bo kontrowersyjna jest, a jej jakość zalatuje już lamerstwem. Miałem w temacie nic nie działać, bo za stary jestem i nie ruszają mnie fochy kobiet, które mają problemy z innymi kobietami. Nawet rysunkowymi. Ale uległem (czasami tak mam!) i dzisiaj w trzy godziny wysmażyłem nową wersję tego obrazka. Mniej golizny, full color, więcej klimatu i skill lvl 17 :D Mam nadzieję, że się podoba?


5 komentarzy:

  1. Nie słuchaj ich, dobry cycek nie jest zły. Grafika fajna ale podrecznikowa lepsza :P

    OdpowiedzUsuń
  2. zmień proszę kolor tła, bo czytać się nie da....

    OdpowiedzUsuń
  3. wolałbym cycki :)
    ładna praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też wolę, ale spróbowałem zdusić to w sobie i narysować coś niedrażniącego kobiety. I chyba nawet się udało :D

    OdpowiedzUsuń