wtorek, 5 czerwca 2012

Ruszam z reedycją


Jakiś czas temu zabrałem się za odświeżenie oraz konkretną rozbudowę komiksu do TSoY. Jednym słowem - reedycję. I szczerze powiedziawszy poszło całkiem sprawnie. Nie obeszło się bez cudownego wsparcia Sejiego, który bardzo pomógł w kwestiach redakcyjnych. Aktualnie "utknąłem" nad czwartym odcinkiem. Utknąłem, bo na wszystko tradycyjnie brakło czasu. Na dokładkę ilustruję dwa nowe projekty związane z rpg i nie tylko. Mocy przerobowej zabrakło dla reedycji. A przecież człowiek nie żyje tylko rysowaniem!

Ale nadeszła najwyższa pora zakasać rękawy i dokończyć to co się zaczęło. Technicznie rzecz ujmując mam jakieś 10 plansz do narysowania, jedną okładkę, lekkie face-lifting piątego epizodu, redakcję, poprawki i bóg wie co jeszcze. Ale jak dobrze pójdzie, to projekt uda się zamknąć jeszcze w czerwcu. Co prawda czas na to mam do jesieni (pi razy oko:D), ale chcę mieć to już z głowy, bo inne rzeczy czekają na swoją kolej.


A jest trochę tego: dokończyć czwarty odcinek Wróbel not DEAD, piąty odcinek BLAM!, może coś z Duck oraz prawdopodobnie kontynuację komiksu do TSoY, która to od roku czasu siedzi mi w głowie i dojrzewa. W głowie dojrzewają też inne fajne projekty (coś z cyberpunku, komiks o pogromcy demonów oraz bardzo ciekawa historia sf o nieśmiertelnych w rolach głównych). Może kiedyś coś z tej listy spłodzę. A ile uda mi się zrealizować w tym roku - czas pokaże.

2 komentarze:

  1. A czesc trzecia juz skonczyles? ;)

    BTW nie slodz mi tak, bo cukrzycy dostane. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia część już dawno skończona. Ba, miała aż dwie korekty!

    Ja nie słodzę, tylko stwierdzam fakty, że odwaliłeś kawał świetnej roboty:)

    OdpowiedzUsuń