sobota, 30 czerwca 2012

Raport z lenistwa #1

Już za chwilkę, już za momencik rozpoczynam wakacyjny urlop. Generalnie będę się stanowczo lenił. Najwyższa pora. Podczas urlopu zapewne pociągnę jakieś prace, ale raczej będę się starał odpocząć od rysowania.


Na pierwszy ogień zakończyłem niedawno dwa projekty ilustratorskie:

- zilustrowałem bardzo fajny scenariusz na konkurs. Fakt, że przydałoby się więcej obrazków, ale zwyczajnie brakło na to czasu. I tak jest dobrze. Może po wszystkim spreparujemy wersję XXL, która będzie bardziej nasączona grafikami oraz będzie jeszcze lepiej złożona.

- zakończyłem robotę do polskiej edycji H4L. Zapewne będzie jeszcze czas pogadać o tej wspaniałej grze. Robię małą wrzutkę ilustracji na karty tarota. Mam nadzieję, że Anadir mi wybacz ten preview.


W planach mam ukończenie reedycji komiksu do TSoY (już bardzo niewiele brakuje), dokończenie czwartego odcinka przygód punka Wróbla oraz nasmarowanie piątego odcinka BLAM!. Potem praca nad nowym projektem, o którym więcej napiszę pewnie po wakacjach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz