poniedziałek, 7 maja 2012

Dwa nowe odcinki D.E.A.lers


Te dwa odcinki miały się ukazać już jakiś czas temu, ale w wyniku zawirowań losowej natury mojego życia, ich elektroniczna premiera uległa znacznemu przesunięciu. Ale dzisiaj zakasałem ponownie rękawy i materiał jest zeskanowany, obrobiony i wgrany na serwer. Można zassać i poczytać jakie wypociny produkowałem w 2001 roku:) Sam muszę przyznać, że o ile kreska jest bardzo uproszczona i umowna (takie było założenie tego stylu), to fabularnie i narracyjnie jest ok. Mam ogromny sentyment do tego cyklu, przez co często wracam z pomysłem, by narysować ciąg dalszy przygód Ojca i Monka.


Przypominam tylko, że pierwsze dwa odcinki zaginęły w akcji i raczej nie ma co liczyć, by się odnalazły. Z tego powodu bardzo ubolewam...:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz