środa, 18 kwietnia 2012

Work OFF


Niestety jestem baaardzo zajęty i zabiegany. Wiele pilnych życiowych zwaliło mi się na głowę. Oczywistą oczywistością jest to, że generalnie na tę chwilę nie jestem w stanie realizować planów. Sorry Anadir - na razie H4L musi ciutkę poczekać. Reszta ilustracji jest w wersji szkic/roboczej. Została jeszcze okładka i materiał na karty (karty muszą sporo poczekać, ale powstaną). Podobnie jest z korektą zredagowanego trzeciego odcinka komiksu do TSoY. Na pocieszenie powiem, że już ruszyłem z materiałem do czwartego epizodu. Sporo wody w rzekach upłynie zanim całość powstanie, ale zakładam, że jeszcze w tym półroczu:). Potem jeszcze trochę innego materiału do nowego materiału do TSoY oraz kilka innych opóźnionych zobowiązań.

Dla takiej sytuacji powstał klucz terminowego artysty:D

Na pocieszkę powiem, że załapałem się do szczęśliwego grona osób wyróżnionych w konkursie rysowniczym do Heuroshimy. Ilość prac ogromna, podobnie, jak konkurencja. Fajnie, że gdzieś tam zadebiutuję w jednym z moich ulubionych uniwersum:) Nie liczyłem na wygraną, ale że się załapałem to już mi poprawiło humor.

Na koniec: zaplanowałem modernizację mojego kompa. Niby nic mu tam nie doskwiera (cztery jaja, spoko ramu i porządna grafa), ale mam zamiar go odmłodzić i jednocześnie dopalić. Wymiana na porządnego proca, płytę i duuużo ramu da mu sporo świeżości oraz da kopa w topowych grach. Modernizację zaplanowałem na koniec miesiąca, a co oznacza, że na około tydzień czasu będę miał po górkę, zanim wszystko poinstaluję, skonfiguruję. Ale to nie jest jeszcze temat przesądzony.

Nie wspomnę już o ruszeniu sezonu działkowicza 2012. A roboty w polu nie brakuje.

W tym tygodniu muszę dopaść pana Kazia, który za pomocą swoich umiejętności spawalniczych dokonać ma operacji na wydechu mojego autka.

I to by było chyba już wszystko. Znikam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz