piątek, 16 marca 2012

TSoY wylądował

Darmowy podręcznik do The Shadow of Yesterday wylądował. Nowa, lekka i bardzo elastyczna wersja podręcznika do gry jest już do ściągnięcia z netu. Zainteresowanych odsyłam TUTAJ, gdzie dowiecie się więcej. Trochę czekaliście za podręcznikiem, ale uważam, że warto. Nowa elektroniczna wersja podręcznika jest zdecydowanie przyjemniejsza w użyciu oraz dopasowana pod ewentualny wydruk.


Darken już coś smaży ekstra do gry, a ja smażę dla niego. Małe zapodajka, która wiele nie powie. Więcej nie mogę zapodać, bo stuff in progress. Ale myślę, że warto. Chyba nie sądziliście, że po wydaniu gry nie będziemy jej wspierać?

Zbliża się Pyrkon. Wieki nie byłem na żadnym zlocie/konwencie. Wiekowy już jestem i obarczony życiowymi obowiązkami. Ale jakoś chodzi mi po głowie, by tym razem wybrać się do Poznania. I być może w sobotę zawitam zobaczyć, jak się bawi nowe pokolenie fanów rpg i fantastyki. Byłaby też okazja uścisnąć dłoń ludziom odpowiedzialnym za TSoY.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz