poniedziałek, 12 marca 2012

TSoY epizod 2

 EDIT: cztery plansze przeszły jeszcze ostateczną redakcję. Dzięki Seji.

Drugi odcinek przeszedł rozbudowę i liczne poprawki. Na dokładkę Seji zredagował dialogi (big THX!). Niestety nie dał znać, czy akceptuje ostateczną redakcję (sic!), a czas płynie. Dlatego podjąłem decyzję, że drugi epizod trafia do obiegu. Do wyboru - do poczytanie wersja ze Scribd lub do zassania z prawego paska.

Ja wkrótce wracam do prac nad WnD #4, potem TSoY #4, a zaś potem BLAM! #5. A wcześniej grafiki do H4L.

Prawdopodobnie w tym tygodniu wrzucę do poczytania D.E.A.lers #4.

Miał być obszerny tekst o moim komiksiarstwie (a w nim mój cudowny i magiczny sposób powstawania wszystkich komiksów!). Tekst był już zasadniczo ukończony. Powstawał w wolnej chwili w mojej pracy, ale złośliwość rzeczy martwych powaliła mój pendrive i tekst szlag trafił. Mnie również. Dlatego sporo czasu minie zanim nabiorę weny twórczej na ponowne spisanie mojej prozy życia :(

Pozdro!


TSoY Lite Epizod 2

2 komentarze:

  1. Cholera, wiedzialem, ze o czyms zapomnialem. :/

    przepraszam. Zajrze jeszcze do tego i dam znac, czy cos odstaje. Trojka sie robi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Skleroza w tym wieku?:D Luzik. Dramatu nie ma:) Poprawię jeszcze dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń