piątek, 30 marca 2012

Po Pyrkonie

Hejka!

Dawno się nie odzywałem:)


 

W sobotę zrobiłem wypadzik na Pyrkon 2012. Wielka impreza, wiele się działo, wiele było do oglądania. Sama przyjemność. Potowarzyszyłem Anadirowi oraz jego ekipie. Razem też zagraliśmy w H4L, kolejny projekt, który powoli ilustruję. Nietypowa gra ze świetną tematyką i klimatem oraz fajnym wykorzystaniem tarota. Polecam! Być może jako bohater drugiego planu pojawię się na kilku zdjęciach i nagraniach:D

Produkcyjnie prawie stoję w miejscu. Komiksowo nadal nic nie tworzę:( Redakcja trzeciego epizodu komiksu TSoY czeka na wolną chwilę. Podobnie, jak reedycja czwartego odcinka. W tym miesiącu miałem wypuścić kolejny odcinek D.E.A.lers. Niestety raczej nie ma na to szans. Postaram się w przyszłym miesiącu wypuścić podwójną dawkę.

Wsiąkłem za to w ilustrowanie kilku projektów, nie tylko związanych z rpg. Coś dla moich znajomków, dwa plakaty, okładka na płytę, stuff dla Anadira i Darkena. Mam co robić, a do okna puka wiosna. A im bardziej puka, tym bardziej nie chce się siedzieć w domu i rysować. No i dochodzi praca na działce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz