czwartek, 8 marca 2012

Chwilowe przeciążenie systemu


 Ten tydzień (a także poprzedni) śmignął mi i nawet dobrze się nie obejrzałem, a mamy już czwartek. I to w dodatku 8 marca - Dzień Kobiet! Życzeń składać nie mam zamiaru, bo kobiety wielbię każdego dnia i nie widzę powodu by się bardziej wysilać tego "szczególnego" dnia.

Chwilowo przywalony natłokiem spraw osobistych nie miałem czasu na produkcję. Trochę gryzmolenia w pracy i jakieś szybkie wrzutki. Wszystko w celach treningowych pod nowe projekty. Pod głową ostre ciśnienie i gdzieś muszę dać mu upust. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu wyluzuję i wrócę do normalnego tempa życia.

 Z tego co mi się obiło o uszy to elektroniczna wersja "nowego" podręcznika do TSoY jest już ukończona i przechodzi proces certyfikacji. Jak będzie ok, to trafi do obiegu i będzie dostępny za FREE dla każdego zainteresowanego. Jeszcze nie miałem z nim do czynienia i nie wiem jak wielkie zmiany przeszedł. Nawet Kuźnia Gier ma ochotę wypuścić kolejną porcję drukowanych podręczników, bo poprzedni nakładzik rozszedł się zaskakująco szybko.

Na górze graficzka treningowa, która być może (po zmianach) trafi do mojego kolejnego projektu, za który muszę się wziąć ostro do pracy, bo z braku czasu zaniedbałem temat.

Zima jeszcze trzyma. Ale koniuszkami palców. Jeszcze miesiąc i sezon grillowania uznam za otwarty:D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz