środa, 8 lutego 2012

Plany, plany, plany...


 Kilka krótkich piłek:

- nakład papierowego wydanie TSoY wyprzedany. Fakt, że to było tylko 250 egzemplarzy, ale nawet nie byliśmy pewni, że tyle uda się wypuścić i jeszcze sprzedać:)

- w grudniu miała wyjść darmowa, elektroniczna wersja podręcznika do TSoY, ale jeszcze trzeba poczekać. Team opracowuje nową wersję podręcznika, z naniesionymi poprawkami oraz zmianami. Podręcznik ma być dostosowany pod komputery (cokolwiek to znaczy). Mamy w końcu XXI wiek:)

- być może elektroniczna wersja doczeka się nowej okładki lub podrasowanej oryginalnej wersji. Na nową mam pomysły, ale okładka do gry fabularnej to wbrew pozorom ciężki orzech do zgryzienia. O wszystkim i tak zadecyduje mój czas oraz wena twórcza.

- w tej chwili klecę czwarty odcinek BLAM! Czekam też za korektą do drugiego epizodu komiksu do TSoY. Nie śpieszy mi się, bo i tak mam masę innych rzeczy na głowie.

- mam skromne (lub nieskromne) plany komiksowe na ten rok: reedycję pozostałych epizodów komiksu do The Shadow of Yesterday (każdy po 20 plansz i kolorową okładką), trzy odcinki BLAM! (tak, by zakończyć obecne wątki), dwa nowe odcinki DUCK (mam je w głowie, oba for fun), siedem kolejnych odcinków D.E.A.lers w elektronicznej wersji (z kolorową okładką of course). To główne plany, które na pewno się zmienią na lepsze i gorsze.

Mrozy puszczają. Ale i tak trzymajcie się ciepło:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz