czwartek, 12 stycznia 2012

Małe coś

Powoli kończę prace nad reedycją drugiego epizodu. Jeszcze jest trochę pracy, ale mam już z górki. Potem sporo pracy będę miał, jak Seji bezlitośnie zmasakruje moje dialogi. Ale bez ręki dobrego redaktora się nie obędzie. Na zachętę druga strona komiksu. Nie jest to plansza z samego komiksu, ale daje do zrozumienia, że będzie się działo w odświeżonym epizodzie.

Nie ukrywam, że polubiłem komiks, który stworzyłem do The Shadow of Yesterday. Typowe awanturnicze fantasy, które czerpie z elementów świata gry. Na tyle zżyłem się z bohaterami, że po mojej głowie chodzi kontynuacja komiksu. Nowa opowieść, nowe przygody i nowi (ale i starzy) bohaterowie. Komiks czerpał by z wątków, jakie powstały w pierwszej części. Ale to tylko luźne pomysły, jakieś szkice itp. Być może całość eksperymentalnie powstałaby na kompie. Troszkę nowego doświadczenia nie zaszkodzi. Na koniec rzut okiem na barbarzyńcę z Maldoru. Oto jego przybliżony wygląda na potrzeby kontynuacji komiksu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz