poniedziałek, 28 listopada 2011

Troszkę na wesoło:)

Powoli skrobię nowe plansze do komiksu do TSoY. Rozbudowuję skromnie to co już powstało, tak by materiał był bardziej syty i zawierał więcej cukru w cukrze. Wprowadziłem plan "jedna plansza dziennie" i na razie się sprawdza. Koniec pracy nad pierwszym odcinkiem planowany na pierwszego grudnia. Potem obróbka na kompie, literki i podrzucam do korekty (Seji jak zwykle nieoceniony w tej materii).

Od jakiegoś czasu przewija się temat komiksowego stripa. Pomysłów jest trochę, ale nie wiem czy moje skromne zasoby czasowe pozwolą na podjęcie się takiego projektu. Coś tam oczywiście skrobię, ale to tylko drobne próbki. Dzisiaj postanowiłem wrzucić jedną. Bohaterem jest (TADAAA!) Darken, albo koleś trochę go przypominający. I jak na złość umieściłem go w Blish, świecie TSoY:) Mam nadzieję, że mnie Darken nie wyklnie za to co mu wirtualnie uczyniłem:D


Jak będzie zainteresowanie, to kto wie, może projekcik pociągnę dalej. Tak w tempie jednej planszy na tydzień, co by się nie przemęczyć:)

5 komentarzy:

  1. Darken podobny jak dwie krople wody! ;) Fajne, zabawne, wiecej poprosze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dwa (powiedzmy, że nieprzyzwoite odcinki), ale będę nimi powoli karmił. Poniedziałek będzie dniem premiery nowego odcinka. Zainteresowani niech czekają, a Darken niech się zmiłuje nade mną:)

    OdpowiedzUsuń