niedziela, 11 września 2011

Niestety, wróciłem :D

Wiem, wiem. Wakacje skończyły się już jakiś czas temu. Wykluczając studentów, bo ci jeszcze zażywają beztroski.

 Nie było mnie spory kawał czasu. Nie było z prozaicznego powodu. Zrobiłem sobie wolne od wszystkiego. Zaczęło się od "wczasów pod gruszą" w firmie. Potem poświęciłem się innym zajęciom nie związanych z rysowaniem. Oczywiście coś tam sobie skrobałem, ale to było w ramach regularnego, spontanicznego gryzmolenia. Nie udzielałem się publicznie, bo i nie miałem nic ciekawego do powiedzenia. Z tego powodu nie wiem za dużo co się dzieje wokół mojego poletka:)

Reasumując: wszystkie moje komiksowe i rysunkowe plany na czas wakacji zostały zapauzowane. Może i dobrze. Żadna to przyjemność, kiedy człowiek cały się poci, lepi i jeszcze musi rysować. Nie są to komfortowe warunki do tworzenia. Tak więc na jesieni odpauzuję co trzeba i wrócę do rysowania. Bo mam sporawą chęć twórczą. O ile pozwoli na to czas.

W międzyczasie razem z jednym z kolegów wpadliśmy w mały wir szybkiego malowania (speedpainting). Cała zabawa polegała na tworzeniu czegoś kolorowego w 20 minut. I ani sekundy dłużej. Powstało kilka prac, lepszych i gorszych, ale wszystkie raczej w kategorii szkicu. Malarz ze mnie żaden (no prawie żaden) i nie należy oczekiwać dzieł sztuki, które powodują opad szczęki. Kilka "lepszejszych" prac wrzucam poniżej. 


Wolne chwile, które miałem poświęciłem na graniu. Zazwyczaj naparzam w jakieś mulit, ale oszczędzam się dla BF3 i MW3. W odróżnieniu od wszelkich hejterów nie opluwam żadnej z nich. Kupuję obie, bo obie będą świetne. O ile twórcy nie skopią ich technicznie (MW3) lub nie będą miały przesadzonych, kosmicznych wymagań sprzętowych (BF3). Póki co zagrywałem się w nowego Deus Ex: Bunt Ludzkości. Rewelacyjna gra, mega grywalna, rozbudowana, z niesamowitym klimatem. Polecam! Jeden z kandydatów do gry roku.


2 komentarze:

  1. Jak ja nie cierpię ludzi, którzy mają talent ;P...

    A tak poważniej - jakaś konkretna chęć twórcza na jesień czy po prostu coś Ci chodzi po głowie :]?

    Peace & witamy wśród żywych :)!
    Skryba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest trochę rzeczy do dokończenia lub spłodzenia. Mam też ochotę coś ciekawego zilustrować, nawet w kolorze. W końcu daltonistą nie jestem :)

    OdpowiedzUsuń