czwartek, 12 maja 2011

za 5 dni...

Odliczanie trwa. Osobiście nie mogę się doczekać drugiej części Wiedźmina. Gram niewiele, dlatego bardzo selektywnie podchodzę do gier. Po Wiedźminie kolejnym tytułem na celowniku będzie Batman. Jedynka była da mnie grą roku.

W natłoku różnych obowiązków, braku czasu i chęci, troszkę jednak tworzę. Duck #6 leniwie powstaje, ale powstaje. Skrobię też inne rzeczy, ale o nich szerzej nie wspominam, bo nie wiem czy coś z tego wyjdzie. Skrobię też rzeczy do czwartego odcinka BLAM!. Ba, jest nawet okładka. Może jakimś cudem spłodzę go w tym półroczu.

Dzisiaj Darken zaoferował stworzenie strony z webstripem. Zawsze chciałem stworzyć coś lajtowego, krótkiego i cyklicznego. Troszkę pomysłów w tym temacie mam. Być może coś z tego wyjdzie. Ja jestem na tak. Czasu i chęci mało, ale na stripa powinno starczyć.

Nadal mam sentyment do moich starych (i to bardzo) prac. Głównie do dziesięcioodcinkowego D.E.A.lers. Powstał w 2001 roku (tak, dekadę temu!) na studiach. Leciwy komiks, ale treściwy. Stał się podwaliną świata, w którym rozegrała się akcja kilku innych komiksów. Problem w tym, że dwa pierwsze odcinki zaginęły w akcji i raczej nie ma szans na ich odnalezienie. Korci mnie bym narysował je jeszcze raz, z lekkimi zmianami. Być może to kiedyś uczynię. Dlatego cierpliwie wstrzymuję się z publikacją cyklu. 160 plansz niecenzuralnej akcji w wykonaniu swojskich chłopaków!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz