piątek, 1 kwietnia 2011

To nie prima aprilis


Ostatnio wybrałem formę wypunktowania moich dokonań, planów i przemyśleń. I tym razem trzymam się tej formy. Zaczynamy:

@1 Grafiki do TSoY ukończone. Chyba nie będzie już zmian. Zobaczymy, jak wyjdzie to w praniu.

@2 TSoY ma się dobrze. Trwa korekta składu i takie tam. Więcej info w FAQ na oficjalnej stronie.

@3 Na razie nie rysuję komików, bo nie mam czasu. Ale gdy tylko coś wyszarpnę, to prace nad Duck ruszą dalej. Premiera w tym miesiącu.

@4 W końcu pojawiła się płyta Katy B. Polecam świetny wokal z brytyjskiej elektronicznej sceny muzycznej. Uwielbiam Deftones, ale dla Katy robię wyjątek.

@5 Ceny cukru zabijają, jak ceny paliw.

@6 Cały czas pakuję:) Ba, nawet na siłkę wróciła moja stara ekipa. Ciekawe, jak długo wytrzymają.

@7 Po głowie od jakiegoś czasu chodzi mi modernizacja kompa. Mój trzylatek potrzebuje nowych organów. Coś muszę zakombinować w tym kierunku.

@8 Troszeczkę eksperymentuję z wyglądem bloga, dlatego spokojnie. Będzie dobrze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz