poniedziałek, 18 kwietnia 2011

Drugi Wiesiek coraz bliżej

Szybka piłka przed pójściem na siłkę:D

#1 Cały świat szaleje na punkcie drugiego Wiedźmina. I nic dziwnego, bo to rozpoznawalna (już) marka oraz bardzo wysoki poziom wykonania. Jeszcze miesiąc i sam przekonam się, czy Geralt faktycznie ma takie powodzenie u kobiet:)

#2 Prace nad nowym odcinkiem Duck stoją w miejscu. Brak czasu, weny, chęci, natchnienia, kłopoty techniczne. Tanie wymówki, ale innych po prostu nie ma.

#3 W wolnych chwilach (a tych mam niewiele) pykam w darmowego Battlefielda. Wiem, że nie dorównuje on wykonaniem "dorosłym", sklepowym edycjom. Ale ma więcej grywalności niż niejedno multi w jakimś głośnym tytule. Jak ktoś pogrywa, to może poszukać mojej persony - DEFTONES.

#4 Rzygam już na politykę. Na pewno nie ja jeden. Ciągle Smoleńsk i Smoleński. Ja wiem, że to tragedia, która dotknęła wiele rodzin. Ale ja po roku nie rozpaczam tak po śmieci mojego ojca, jak karłowaty brat bliźniak i jego sfora. Dlatego mówię kolokwialnie: JEBAĆ SMOLEŃSK! Zajmijcie się polityką, darmozjady, bo gospodarka sypie się na ryj! Niedługo inflacja zeżre nasz oszczędności, ceny nasze wypłaty, a ZUS nasze OFE.

#5 Czasami coś tam machnę sobie do TSoY. I na koniec takie machnięcie, nawiązujące do drugiego epizodu mojego komiksu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz