niedziela, 23 stycznia 2011

Pora podjarać innych

Prace nad TSoY idą pełną parą. Zbliżamy się ku wymarzonemu końcowi. Ja dopieszczam grafiki, podrasowuję, a niektóre koloruję. W sumie podręcznik jest już złożony. Teraz czekają go szlify.

W międzyczasie ja trzaskam kolejne plakaty na zamówienie (płatna robota, trzeba naginać) oraz powolutku skrobię trzeci odcinek BLAM!. Dzięki takiemu obstawieniu pracy, ta idzie jakoś do przodu i wszyscy powinni być zadowoleni. Pomaga też fakt, że w styczniu nie ma w co grać, a ja zrobiłem sobie dłuższą przerwę od CoD'a.

Na zakończenie jedna wrzutka z podręcznika. Dokładnie ma to być nowa ilustracja rozpoczynająca rozdział o jednej z krain. Udało mi się nią podjarać Darkena. Ba, nawet ja jestem wciąż nią podjarany. Pora podjarać innych :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz