czwartek, 6 stycznia 2011

Podsumowanie i plany


Wbrew pozorom to nie będzie długa wypowiedź. Poprzedni rok uważam za bardzo udany i wbrew wszystkiemu, bardzo płodny. Co prawda zawiodłem na polu własnej twórczości komiksowej, co jednak nadrobiłem opracowując grafiki do TSoY. A tych było na prawdę dużo. Grubo ponad setka rysunków oraz dedykowany komiks (54 plansze). Myślę, że jest co świętować. Rozpocząłem też przygodę z nowym moim cyklem komiksowym - BLAM!. W 2010 miały ukazać się cztery epizody, ale udało się zrealizować tylko połowę planu. Do tego kilkanaście innych projektów (rpg i nie tylko): plakatów, ulotek i grafik na zamówienie.

Mamy 2011 roku i z góry planuję dokończenie rozpoczętych projektów. W tym roku narysuję (przynajmniej) kolejne dwa epizody BLAM!, coś z cyklu DUCK FUCK i cholera wie co jeszcze. 2011 to również rok premiery The Shadow of Yesterday. Polska edycja cenionego i bardzo oryginalnego rpga. Wkrótce napiszę, jak wyglądała moja przygoda z TSoY. A po premierze tej darmowej gry fabularnej być może zabiorę się za ilustrowanie kolejnych publikacji, pod kierownictwem Darkena. Mam taką nadzieję.

Już teraz wróciłem do rysowania i ponownie mam dryg do rysowania. Właśnie wznowiłem kilka rozpoczętych prac. Będzie się działo. Oj, będzie.

1 komentarz: