niedziela, 9 stycznia 2011

Auć!


Właśnie w ramach eksperymentowania z przeglądarkami straciłem: historię, zakładki, loginy i hasła. Przyznaję się, że z mojej winy. Nawet nie wiem za bardzo, jak do tego doszło! Czarna magia! Auć! Niby w Firefoxie 4 beta jest synchronizacja danych, ale jak ten "wypadek" pokazuje - nie działa. Pomimo połączenia z serwerem i synchronizacji z moim kontem, nic nie odzyskałem. Auć! Całe szczęście, że synchronizacja z moją pamięcią działa dobrze. Teraz powoli i mozolnie odbudowuję swoją bazę danych. Auć! I na co człowiekowi ta synchronizacja w Firefox 4? W Chrome działa o niebo lepiej (sprawdzone na kilku kompach). Minie jeszcze sporo dni, zanim moja "internetowa sprawność" odzyska pełnię sił. Auć, po trzykroć!

Fajne zakończenie weekendu :/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz