wtorek, 21 września 2010

Prawie na finiszu

Prawdopodobnie zakończyłem pracę nad ilustracjami do polskiej edycji The Shadow Of Yesterday. Zostały jeszcze pewne rzeczy, ale nie mają one nic wspólnego z podręcznikiem. Wkrótce powinien rozpocząć się skład, o ile już się nie rozpoczął. Jak tylko dostanę próbkę ocenię, jak to się prezentuję. Cudów nie oczekuję, ale zapewne poziom odpowiedni będzie zachowany. Mam nadzieję, że estetyka stron będzie utrzymana na poziomie pierwszej edycji podręcznika (który sam w sobie bardziej przypomina wersję demo, w stosunku do tego co przygotowaliśmy). Generalnie jestem happy. Na tyle, by wrzucić rudą laskę, która przewinęła mi się już na kilku ilustracjach związanych z TSoY. Tutaj świeci trochę tyłeczkiem. Za inspirację posłużyła mi syrenka Campbella.


Niestety praca nad trzecim odcinkiem BLAM! utknęła w miejscu. Oznacza to opóźnienie. Jeżeli nic mnie nie przydusi, to trzeci epizod będzie do zassania na koniec przyszłego miesiąca.

OVER!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz