niedziela, 6 czerwca 2010

W połowie drogi

W ostatnim czasie skupiłem się wyłącznie na rysowaniu komiksów. Na początek dokończyłem drugi odcinek BLAM!, a potem czwarty epizod komiksu do TSoY. Zaraz po tym ostro ruszyłem z piątym, finalnym odcinkiem.

Ostatni epizod będzie jakieś dwa razy dłuższy od reszty. Na razie nie wiem na ilu planszach się zatrzymam, bo ciągle zmieniam przebieg narracji. Celuję w 20 plansz. Dlatego, że do ostatniego epizodu dorzucony będzie krótki epilog.

W ostatnim epizodzie będzie trup za trupem. W końcu w każdej historii ci źli powinni zostać ukarani. Zastanawia mnie tylko, czy czytelnicy są w stanie powiązać treść każdego epizodu w jedną całość. Wiem, że prawie każdy epizod mógłbym rozbudować do 20 plansz i dopowiedzieć brakującą treść, ale pozostawiam to wyobraźni czytelników. Być może zainspiruje ich to wymyślenia przygód, które będą współgrały z wydarzeniami z komiksu.

Po piątym epizodzie kończę na razie płodzenie komiksów do TSoY. Powstanie jeszcze jeden, bo ma pomysł na niego, ale na razie muszę dokończyć kilka innych rzeczy. A nazbierało się tego. No i muszę dokończyć resztę ilustracji do polskiej edycji TSoY. Darken zapewne już tupie nogą z niecierpliwości. Póko co, to po głowie chodzi mi zakup tabletu graficznego. Jak tablet, to tylko firmy Wacom. Jak Wacom - to oznacza duży wydatek. Nie potrzebuję profesjonalnego sprzętu, ale coś do amatorskiego gryzdania. Bardzo by mi pomógł. W przyszłym miesiącu pomyślę nad zakupem, o ile nie wyprysnę gdzieś na wczasy. Może w tym roku Hiszpania?

1 komentarz:

  1. Oj, już tak źle nie ma - Wykonałeś znaczną większość rysunków, zostało jeszcze trochę do krain plus parę prostych rysunków do kart kluczy.

    Zarąbiste masz te zapowiedzi. Jak dobrze, że będę pierwszą osobą która przeczyta epizod 5. :)

    OdpowiedzUsuń