piątek, 11 czerwca 2010

Upał mi nie służy

Jestem w trakcie skrobania plansz do piątego epizodu komiksu TSoY. Ponieważ odcinek jest znacznie dłuższy niż poprzednie, to też mam sporo roboty. Na razie wszystko szło zgodnie z planem i zmierzało do szczęśliwego zakończenia prac w ten weekend. Teraz już wiem, że tak się nie stanie. Przyczyną jest cholerny upał, który wyssał ze mnie wszelkie siły życiowe. O pracy nawet nie wspominam. Generalnie mój dzień polega na poceniu się i... poceniu się. Nieważne, czy się stoi, leży, idzie, czy coś robi. Człowiek poci się i tyle. Szkoda, że nie żyję w amerykańskim stylu, gdzie większość jankesów ma klimatyzację w swoich mieszkaniach. Żeby było bardziej przesrane, to wczoraj po zaliczeniu wszystkich moich obowiązków, mój organizm odmówił posłuszeństwa. Zawiódł. Wróciłem z działki, zrobiłem zakupy, wyprowadziłem psa i wykąpałem się. A potem poczułem, że jest ze mną coraz gorzej. Szybkie badanie i okazało się, że mam gorączkę (prawie 38 stopni i wciąż rosła). Dawka leków na wypocenie, do wyra i kilka godzin horroru. Po wszystkim byłem tak mokry, jakbym wyszedł w ubraniu z wody. Nie mogłem zdjąć koszulki, tak była mokra. Ale poprawiło mi się i to na tyle, bym mógł następnego dnia iść do pracy.

Dzisiaj znowu upał wyssał ze mnie wszelkie siły witalne i żadna terapia nie pomaga. Łącznie z sześcioma piwami prościutko z lodóweczki. Zaczynam tęsknić za kilkugodzinną ulewą. Tak do rana, bo w sobotę jadę do rodziny.

Z powodu upałów prace nad komiksem stanęły w miejscu. Zapewne ruszą wkrótce, jak tylko nabiorę sił.

Na koniec mała, krwawa dawka z piątego epizodu.

2 komentarze:

  1. Nie poddawaj się!
    Ludzie czekają na twoje dzieło. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnie. Żyję, ale wciąż walczę z gorączką, która skacze to w górę, to w dół. Podobno panuje jakiś zmutowany wirus (pewnie wczesna wersja T-virus) i ja właśnie mam przyjemność być jego królikiem doświadczalnym. Na szczęście dzisiaj powróciłem do sił i już kontynuuję prace nad komiksem (aktualnie 15 plansz, brakuje 5-6).

    OdpowiedzUsuń