wtorek, 25 maja 2010

Powodziowo

Kraj nawiedziła katastrofa. Jak to mawiają, woda jest najbardziej niszczycielskim żywiołem. Na wodę nie ma mocnych. Ogień idzie zdmuchnąć, zmniejszyć płomień. Z wodą nie da się nic zrobić. Musi gdzieś popłynąć i właśnie sobie płynie, zalewając niewinnych ludzi. Współczuję i jednocześnie gnoję rząd, który zasadniczo nic nie zrobił, by zabezpieczyć kraj przed kolejnymi powodziami. Jest problem, są obietnice. Nie ma problemu, nie ma tematu. A teraz szary obywatel będzie musiał zapłacić za lenistwo i olestwo rządu. Na szczęście mój rejon powódź nie ruszy (z wyjątkiem tej z filmu 2012). Reszta dzielnie walczy na wałach i na razie zwycięża. Gratuluję.

To tyle tematem powodzi.

Powoli i leniwie, na luzie, kończę drugi odcinek BLAM!. Jak nic się nie wydarzy, to premiera w weekend. Potem jeszcze jakieś trzy odcinki:) Gdy skończę drugi, biorę się za dokończenie ostatniego epizodu do TSoY. Będzie dobrze.

Na dokładkę machnąłem planszę do antologii poświęconej Januszowi Chriście. Jest to hołd wielkiemu artyście, który ukształtował polski komiks. Takich komiksów już się nie rysuje. Mam nadzieję, że załapię się do publikacji. A jeśli nie dane mi będzie, to oczywiście plansza wyląduje na moim blogu.

Na obliźnięcie wrzucam trzynastą (!) planszę BLAM! #2.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz