środa, 12 maja 2010

Latawiec powrócił

Witam.

Przez jakiś miesiąc byłem nieobecny przez sprawy osobiste i zawodowe. Po prostu miałem tyle na głowie (i nadal mam), że czasu brakło na cokolwiek innego. Zwłaszcza na jakąkolwiek twórczość. Na szczęście na tę chwilę moje sprawy (zwłaszcza zawodowe) uspokoiły się. A to pozwoli mi na powrót do rysowania. Mam nadzieję, że na wystarczająco długo, by dokończyć to co mam w najbliższych planach.

W pierwszej kolejności szarpnę dalej czwarty odcinek do TSoY. Tym razem akcja zawiedzie nas do Zaru - kolejnej ciekawej krainy. W tym odcinku będzie dużo akcji oraz poznamy dalsze losy bohaterów. Tych, którzy przeżyli. Pierwsze plansze gotowe. Premiera zapewne pod koniec miesiąca. W tym czasie proponuję świeżynkę - epizod III - który na dniach wyląduje na nowej oficjalnej stronie TSoY (patrz sam dół!).

Muszę również wrócić do rysowania ilustracji do podręcznika. Na tę chwilę machnąłem dosłownie DWA obrazki, przy czym jeden nieplanowany. I macie okazję go oblukać. Na więcej nie miałem czasu. Tak nawiasem - sprawdzaliście ile kosztuje nowa (CS 5) edycja Photoshopa? Lepiej tego nie róbcie. Koszmar! Pozostaję przy CS 3, którą zasponsorowała mi firma.

Żeby było milej, to powrzucałem moje komiksy na bardzo popularny i darmowy serwer hostujący - przeklej.pl. Mam nadzieję, że teraz nikt nie będzie niezadowolony i z łatwością zassa coś z mojej darmowej twórczości. Wszystkie komiksy są dostępne po kliknięciu na okładkę.

Na tę chwilę tylko tyle wieści. Więcej info z mojego życiorysu oraz mojej twórczości postaram się wrzucić w weekend.

Acha! W wyniku globalnego kryzysu, kłopotów ekonomicznych Grecji, spadku wartości złotówki oraz wzrostu ceny paliwa - posypał się adres do TSoY. Teraz można wszystko oblukać pod nowym adresem: tsoy.darken.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz