czwartek, 4 marca 2010

Conieco

W tym tygodniu za dużo nie rysowałem. Prozaiczny powód - brak czasu na wszystko. Jakoś tak mi się porobiło, że musiałem zająć się tym i tamtym. Wiadomo. Żeby było jeszcze ciekawiej, to wstrzymałem pracę nad drugim odcinkiem BLAM!. Na szczęście to nic groźnego. Po prostu rozpocząłem pracę nad drugim epizodem do TSoY, który planuję na ten miesiąc (po jednym epizodzie na miesiąc). No i skorygowałem pierwszy, który po korekcie zadebiutuje razem z drugim odcinkiem. Wszystkie epizody będą powiązane ze sobą. Ale każdy będzie mówił o czymś innym i rozrzut będzie w bohaterach. Tak to widzę. Ciekawe, jak to wyjdzie w praniu. Na koniec pierwsza plansza drugiego odcinka, który pierwotnie miał być prologiem.


EDIT: dwie świeżynki po obróbce. Jeszcze jakieś pięć plansz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz