niedziela, 7 lutego 2010

TSOY epizod #1 (z drobnym update)

Pierwszy epizod ukończyłem wczoraj. Dzisiaj odbyła się drobna obróbka techniczna i takie tam. Planowałem co weekend publikować pod dwie plansze, ale jakoś uległem i dzisiaj wrzucę całość.

Każdy epizod oczywiście będzie mniej lub bardziej powiązany z innymi, tworząc całość. Jednak nie będzie to tak spójnie opowiedziana historia, z którymi mamy do czynienia w rożnych albumach. Tutaj każdy epizod to swego rodzaju wycinek z jakiejś większej opowieści. Przez epizody przewiną się różni bohaterowie oraz różne opowieści, pokazując historię z różnych perspektyw.

Po pierwszy epizodzie machnę prolog. Będzie krótki. I być może wykluje się pod koniec miesiąca. W międzyczasie będę rysował inne rzeczy. Takie plany...

EDIT: dokonałem drobnej modyfikacji dialogów w komiksie (tak, jak zapowiadałem w dalszych postach). Teraz elf bardziej pasuje do TSoy, a nadal został wrednym bękartem:)





































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz