poniedziałek, 8 lutego 2010

Pora na małe wakacje


Moja nowa grafa wróciła z serwisu. No nie zupełnie nowa. Tradycyjnie starą wymienili na nową, bo kart graficznych ogólnie nie opłaca się naprawiać. A że mojej starej (GF 8800 GT 512 MB) już nie produkują i ogólnie jest chyba już niedostępna, dostałem GF 9800 GT 1024 MB, czyli dość dobrze wyszedłem na tej transakcji. Ponieważ pościłem prawie trzy tygodnie, do końca tygodnia robię sobie małe wakacje, by ostro poszpilać. Ale, jak znam życie, to do końca nie będzie mi to dane. W tym czasie coś tam będę sobie skrobał, ale na pewno nie w takich ilościach, jak wcześniej. Na dokładkę przyjąłem zasłużoną krytykę Darkena odnośnie komiksu z TSoY i do końca weekendu przemodeluję dialogi, tak, by to brzmiało "lepiej". Tylko szkoda, mi elfiego bękarta. A miałem takie plany wobec niego:) Żartuję. Będzie dobrze. Nie idealnie, ale dobrze.

2 komentarze:

  1. Jezu, jaka krytyka? Sugestie, sugestie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem, wiem. Tak mi się wymskło:)

    OdpowiedzUsuń