piątek, 12 lutego 2010

Plany, plany, plany...

Pora na pewne wytyczne na najbliższy okres. Oczywiście moje plany dotyczą rysowania komiksów. Pomijam fakt grania w Mass Effect 2, betę Battlefield 2 oraz szarpania z moim klanem w MW2.

/ BLAM!: co to się wyprawia! przejrzałem premierowe plansze i doszedłem do wniosku, że fabuła ssie. zapadła decyzja, że oleję historyjkę z cyklu "jak to się wszystko zaczęło" i od razu rzucić się w środek akcji. oznacza to tylko, że zacząłem od nowa rysować pierwszy epizod. porzuciłem dotychczasowe 13 plansz i machnąłem nowe 2. są fajne. żeby odpokutować ten ruch, dzisiaj mała wstawka, tak by dać pogląd jak to będzie się prezentować:













być może do końca miesiąca wyrobię się z całością odcinka.

/ TSoY: po pierwszym epizodzie ruszę z rysowaniem prologu (a może to będzie drugi epizod). w każdym razie będzie krótki. chyba, że mi się odwidzi. premiera zapewne z marcu - nie wcześniej.

/DUCK#6: w marcu lub kwietniu ruszę z nowym odcinkiem. odcinek nazywać się będzie: "Atak suczych lesb". i wszystko jasne.

/ w międzyczasie zapewne coś jeszcze machnę dla Darkena, o ile będzie taka potrzeba.

OVER

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz