wtorek, 2 lutego 2010

BLAM!

Takowyż ma tytuł mój nowy projekt. Tych mam w głowie pod dostatkiem i by je wszystkie zrealizować musiałbym cały swój czas poświęcić na rysowanie komiksów. Ale wróćmy do BLAM! Tytuł zobowiązuje i w pewien sposób naprowadza na charakter produkcji. Będzie to czysty komiks akcji dla osób dorosłych. A więc będzie kąśliwie, krwawo, wulgarnie i z tupetem. Główny bohater to Franek Kovalski (!), kosmiczny najemnik. W pierwszym odcinku poznajemy jego (powiedzmy) dawne dzieje, czyli, jak to się zaczęło. Na jakieś konkretne efekty trzeba poczekać do końca miesiąca. Może uda mi się sklecić do końca cały odcinek. Na odchodne prezentuję okładkę i pierwszą stronę komiksu. Tak, na zaostrzenie apetytu...

2 komentarze:

  1. Czy możesz wrzucić swoje komiksy na jakiś inny serwer? Bo mi rapidszer się blokuje, a cholernie mam ochotę zajrzeć do środków

    OdpowiedzUsuń
  2. Już kiedyś miałem na to chęci, ale na ogół brak czasu i genetycznie umotywowane lenistwo zabiły owe chęci. Ale skoro jest potrzeba ludu, no to coś w tym kierunku uczynię :)

    OdpowiedzUsuń