wtorek, 21 lipca 2009

Rozruch

Dzisiaj troszeczkę postanowiłem przemeblować mojego lichego bloga. Na pierwszy rzut poszło nowe logo. To JA of course:) Reszta designu raczej bez zmian. Podczas urlopu pewnej burzowej nocy nie mogłem spać, więc na szybko machnąłem projekcik loga do pewnej ciekawej gry fabularnej (The Shadow of Yesterday), która w rodzimym języku ma zadebiutować jeszcze tego roku. Jako, że graficznie wspomagam ten i nie tylko ten projekt, wrzucam projekcik loga. Myślę, że jest fajne i pasuje do klimatu fantasy. Tło machnięte dla kontrastu.


Co do komiksów, to proszę o cierpliwość i wyrozumiałość, bo nie tylko nimi człowiek żyje. Wena odleciała, czasu brak... Tak już bywa. Reszta plików wciąż istnieje i nie muszę póki co robić reuploadu. To zasługa konta premium. Być może wkrótce wrzucę jeszcze coś z moich starszy prac. Zastanawiam się co tu wybrać:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz