poniedziałek, 18 maja 2009

WU-SHU i inne

Witam po dłuższej przerwie, spowodowanej skupieniem się na zupełnie innych rzeczach niezwiązanych z komiksem, a bliskich mojemu sercu. Mowa o RPG. Ostatnimi czasy zacząłem intensywnie bawić się w tworzenie różnorakich projektów, a także ilustrować je. Wiosna i ładna pogoda (powiedzmy) też nie pomaga skupić się na rysowaniu komiksów, ale postaram się wszystko nadrobić i w tym miesiącu wrzucić zapowiedziany trzeci odcinek przygód punka Wróbla. Na tą chwilę prace stoją, ale na 100% ruszają w tym tygodniu, bo już zacząłem drobną rozgrzewkę. Na dokładkę rozpocząłem drobną współpracę z pewnym miłym kolegą (Darken) i tworzę trochę ilustracji do tłumaczeń dość ciekawych eksperymentów na polu gier fabularnych. Na razie powstają ilustracje do gry WU-SHU. Współpraca mnie wciągnęła i sprawia mi nawet sporo radochy. Do tego stopnia, że rozmyślam jakiś komiks z panem, który widnieje na większości ilustracji oraz na okładce do wspomnianego systemiku. Tak więc nie zbijam bąków (powiedzmy:) i jak tylko mam czas, to coś tam tworzę.



Z ciekawostek dopowiem, że w ostatni weekend poeksperymentowałem sobie z Windows 7. Zapowiada się nieźle, ale na tę chwilę za dużo w nim grzebania (nietypowe sterowniki i już masz zapewnioną zabawę). Dochodzi do tego walka z konfigurowaniem interfejsu (co jak co, ale to co wypracowałem w dziedzinie interfejsu na XP jest dla mnie optymalnie wygodne i chciałbym mieć to na Viście lub Windows 7, a jak się okazuje, to jednak nie mogę - stąd mój powrót do XP) i powiem tylko tyle, że nie ma jak stary, dopieszczony XP. Jednak nie wykluczam, że z nowym rokiem całkowicie wyląduję na platformie Windows 7.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz