czwartek, 23 kwietnia 2009

Dieta...

Dzisiaj wkurzyłem się i postanowiłem przejść na skromną dietę. Pod koniec ubiegłego roku schudłem 2 kg i byłem z tego faktu zadowolony. Jednak od początku tego roku nie dość, że wróciły te 2 kg, to jeszcze doszło do tego kolejne 2. Miarka się przebrała. Postanowiłem zrezygnować z kolacji i ograniczyć porcje żywnościowe. Zobaczymy czy przyniesie to zamierzony efekt? Kilku moim kumplom pomogło i całkiem ładnie wyszczupleli. Przy okazji: praca nad prostym RPG trwają. Przeszedł metamorfozę (mechanika na moją starą, ale jarą, uniwersalną mechanikę GunarRPG) oraz zmieniła się nazwa na Szrama. Ot, drobna kosmetyka. Systemik z założenia ma być uniwersalną grą fantasy. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Na dowód nowa okładeczka:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz