czwartek, 5 marca 2009

Praca wre czyli plany na najbliższą przyszłość


Powoli, ale skutecznie napieram do przodu. Ten tydzień jest dla mnie bardzo senny i dosłownie opadam z sił. Prawdopodobnie to coś w rodzaju wiosennego przesilenia. Ale dzielnie trzymam się na nogach i rysuję ile tylko mogę. Zgodnie z wyznaczonym kursem aktualnie przebudowuję/rozbudowuję specjalny odcinek D.E.A.lers. Jest bardzo dobrze i teoretycznie zostało mi jeszcze sześć plansz (do zakładanych 32 stron). W międzyczasie powoli skrobię trzeci odcinek Duck Fuck. Przemyślałem sobie i ułożyłem plany na najbliższą przyszłość:
- kolejny, czwarty odcinek przygód kaczki. Czwarty z czterech zakładanych na ten rok. Być może będzie i więcej, jeśli się za bardzo rozpędzę.
- dokończyć trzeci epizod Wróbel not DEAD. Zombie w natarciu, a komiks utknął na 14 planszach. Jeszcze 16, wg scenariusza.
- dorysować dwa ostatnie odcinki (każdy po 16 plansz) Low Life. Co to za komiks? Na wskroś biograficzny. Utknął na początku trzeciego odcinka. Powstaje już ładne kilka lat, ale dzięki temu zebrało się materiału na domknięcie opowiadanej historii. Na razie całość nazywam sezonem pierwszym. Czy powstanie drugi sezon? Mało prawdopodobne, ale możliwe.
- w planach mam ostry komiks z polskimi superbohaterami, którzy robią ostrą rozpierduchę. Na razie jest w planach, na razie nie ma tytułu i na razie nie potrafię powiedzieć, czy powstanie. Mam straszną ochotę, ale kto wie.
- dokończyć jeszcze parę innych rzeczy, a być może rozrysować nowe odcinki moich starszych komiksów (Max na kozetce oraz Mawia).

Jak widać trochę zajęcia na najbliższy czas mam. Co z tego uda mi się zrealizować, czas pokaże...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz