poniedziałek, 16 marca 2009

Duck Fuck #3

Tak, zgadza się. Szefo zakasał rękawy i ostro wziął się do roboty. Okazuje się, że film Włoska robota nawet pomaga w twórczości. W pocie czoła i z ostrym zawzięciem dokonałem niemożliwego i wyrobiłem się w pierwszym planowanym terminie (drugi opiewał na koniec tego miesiąca!). Wykorzystując rozpęd i machnąłem szkic oraz czerń do okładki czwartego (z czterech planowanych na ten rok, ale jak znam życie, to będzie więcej) odcinka. Dzisiaj korzystając z urlopu w pracy dokonałem skanów reszty plansz, korekty, poziomowania, wypełniania czerni itp oraz położyłem fajny kolor na okładce do czwartego odcinka. Z kolorami to jest taki problem, że na monitorze LCD zawsze prezentują się inaczej, niż na CRT (na ogół są jasniejsze). Trudno. Inne nie będą. Przyszłość i tak należy do paneli LCD... Na koniec wrzucam świeżą okładeczkę odcinka, którego premiera (o ile muza będzie łaskawa, starczy czasu i chęci) odbędzie się na koniec miesiąca. Ale nie jest to gwarantowany termin. Trzeci odcinek do zassania stąd lub klikając na okładeczkę po prawo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz